søndag den 27. november 2011

1. Søndag i dejlige advendt. Her er min 'krans'

Juhuuu det' juullll...
Jeg blev vildt inspireret af en advendtskrans i BoligLiv nr. 11 på side 21 af Marianne Thuesen, så jeg måtte i gang med at lave min egen.
Man skal beslutte sig for at det bliver godt, inden man går igang! For så blir' det godt!


Du skal bruge:
Kogler i forskellige størrelser
Sølvspray gerne med glimmer 
En bakke. Jeg har spraymalet en gammel bakke sort.
Neon tråd. I mit tilfælde orange neon garn til 15 kr. pr. nøgle
Lys




Jeg har penslet mine lys med orange noen glimmer fra panduro, men det ses kun helst tæt på.
Man kunne også lave tal på lysene med lim og derefter drysse glimmer på.



Glædelig JUL!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...