torsdag den 8. december 2011

JUL på tredje...


Det er længe siden der har været indlæg på min blog. Jeg har jo haft travlt kan I se :-) 
NU juler det RIGTIG herhjemme. Småkagerne er bagt, pynten hænger over det hele, og der bliver brændt lys i stor stil.

DIY (gør-det-selv dekoration)

Det skal du bruge:



Mit Pinus juletræ
 




gaver gaver gaver gaver gaver gaver gaver gaver gaver



 

Min englevogter 







Jeg håber du blev inspireret og kom endnu mere i julestemning. Jeg modtager gerne feedback, ideér og andre tanker.
Hav det dejligt





4 kommentarer:

  1. Anonym8.12.11

    Det der er intet mindre end FRIGGIN AWESOME!!
    Fååårk, for en fed juledekoration/kalenderlys. Jeg elsker din stil! ELSKER den!
    Kh Maria.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Maria. Jeg kan også se du er en ferm blogger. Og du er blevet journalist, sejt. Jeg kan huske da du skulle starte, som tiden går.
    Men ja, kom du bare i gang med flamingokugler, glimmer og lim! ;-)
    Kh Sine

    SvarSlet
  3. uh lækkert gavepapir, hvor har du det fra?

    SvarSlet
  4. Ja det er så fint, tak. Jeg ved desværre ikke hvor man kan få det. Jeg arbejder i Skjalm P hvor vi bruger det. Jeg skal prøve at undersøge det.. Ellers kan du jo komme ind og købe en julegave elller to derinde, så får du i hvert fald lidt papir. :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...