onsdag den 27. juni 2012

Tøsehygge og ønsker

Der er stilhed i disse dage på min lille blog. Jeg er i Jylland med to veninder og har faktisk måtte erkende at jeg jævnligt liige måtte tjekke bloglovin, instagram og div andre medier/blogs for at se hvordan det går jer alle.
Jeg følger jo mange af jer bloggere på instagram også. Hygligt hygligt.
Vi tøsehygge, og laver al det dejlige sunde mad som vores mænd ikke klapper i hænderne af. Og så spiser masser chokolade. Her er det en chokolademouse uden fløde!

Nåh men er jeg den eneste der sukker dybt hver gang der vises vitrineskabet fra norddahl i div. boligmagasiner?? Jeg ønsker mig det bare SÅ meget. Jeg har hverken plads eller råd, men jeg ved at det er et must-have i mit liv på et eller andet tidspunkt.

TÆNK alle de smukke ting man kan putte i, og SAMTIDIG have en masse opbevaring i det. Stof, porcelæn, PÆNE bøger, figurer, kasser, glas jeg kunne finde mange argumenter (når den dag kommer).
Men helt ærligt 9000 kr. Er det ik sindsygt eller er det bare mig..?!

Go aften i blog land, og snart go weekend, sommerferie, barsel hva i nu ellers laver ;-)

//Sine

2 kommentarer:

  1. Beklager den ringe billedekvalitet. Indlæg er lavet på iPhone. Skæmmende hvor afhængig man er af sin computer og kamera!!

    SvarSlet
  2. Hej Sine - hvis du gerne vil være med når min Giveaway trækkes på søndag så husk at Synes Godt om min fb-side også https://www.facebook.com/LebahnUnika
    hej fra Jette :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...