mandag den 5. november 2012

Give Away! Jeg hylder de 100 læsere, og håber på flere

I anledningen af at jeg har rundet 100 læsere på min lille blog, udlodder jeg en fantastisk Give away....

Jeg er bare så glad og stolt over at være vokset fra ingenting til nu at have en masse faste læsere.

Min blog har ikke bare været afløb for skabertrang, men er også blevet en afhængighed for mig. 

Jeg har fået en masse bekendtskaber med fantastiske menesker, jeg ikke engang har mødt. 
Det har været en stor oplevelse at mærke fællesskabet i denne verden.

Jeg er taknemmelig for hver og én af jer, der skriver kommentarer. Også for jer der bare kigger forbi i ny og næ.
Så af hjertet TAK !

...Nu tilbage til Give away!

Firmaet ro chokolade har doneret en rigtig lækkerbisken lige til at nyde her i efterårsvejret.  Chokoladens værdi er 189 kr. 
Butikken ligger i Jægersborggade, og Rasmus, som står bag de himmelske fristelser, laver selv chokoladen i hånden. Du kan læse om det her og se hvad æsken indeholder.

Den anden ting, du kan vinde, er en fyrfadslysestage/vase, fra Inge Vincent's Thinware serie. Den har en værdi af 195 kr.
De forhandles bl.a i DesignerZoo og i Stilleben i København. 
Inge skaber med sine produkter en florlethed og en total ren stil med det gennemskinnelige porcelæn. 

Mange af hendes ting er forskellige i form og funktion, men kan alligevel mixes med hinanden på kryds og tværs. Både vaser, skåle, kander og fyrfadsstager. Jeg får lyst til at eje det hele.

Her er altså en Give away til en værdi af 384 kr. som du kan vinde. Se hvordan du deltager nederst på siden.


Regler for deltagelse:

1 lod = Skriv en kommentar og tilmeld dig som fast læser.

2 lodder = Link til denne Give Away i et indlæg på din blog

3 lodder = Put More DeliSious i din blogroll OG 'Like' på Facebook og del gerne

4 lodder= Put More DeliSious i din blogroll OG annoncer i din sidebar med denne Give Away. 


OBS!!
Hvis jeg runder 200 faste læsere kommer der en ekstra ting i puljen (pst ! ...fra Liebe keramik)

Vinderen trækkes søndag d. 18. November kl. 21.05





64 kommentarer:

  1. Jeg kan sætte fluehak ved det undtaget indlægget - men det kommer - SKØN give Away og tillykke med de første 100 - er sikker på, der venter mindst 100 flere til dig :-)

    SvarSlet
  2. Er fast læser så snupper 1 lod

    SvarSlet
  3. 1 kæmpe lod til mig :-)
    katrin@greencat.dk

    Knus Katrin

    SvarSlet
  4. Flot:-)
    1 hurtigt lod fra mig

    SvarSlet
  5. Lækre sager. Smider 1 lod i puljen :)

    SvarSlet
  6. Jeg hapser helt sikkert 4 lodder, og tillykke med dine 100 faste læsere:-)

    SvarSlet
  7. Hej flot med de 100 læsere gid det var mig :) jeg ved ikke hvor mange lodder jeg deltager med, jeg er fast læser, liker fb gruppen og du er i min blogroll...

    Mvh Kristina

    SvarSlet
  8. 2 lod til mig;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  9. jeg deltager med et lod

    dinadehn@live.dk

    SvarSlet
  10. 1 heldigt lod til mig tak :-)
    Hilsen Susan
    mail(a)sherpa.dk

    SvarSlet
  11. Jeg prøver med et enkelt lod.

    SvarSlet
  12. Vil elske at smage den chokolade... Og fin stage!

    SvarSlet
  13. Det er bare så lækkert :)

    SvarSlet
  14. Jeg er gerne med på 1 lod og har nu fundet en ny spændende blog, som skal udforskes på disse regnvejrsdage :0)

    SvarSlet
  15. et lod :)

    deltag gerne i min også http://krea-kaos.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
  16. Tillykke med de første100 læsere - jeg glæder mig til at følge med og smider et lod i puljen. Kh Tine
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  17. Lækre sager - er fast læser så jeg napser 1 stort lod :)

    SvarSlet
  18. Jeg nøje bare med 1 lod :)

    SvarSlet
  19. Sikke nogle fine præmier(:
    Deltager med 4 lodder.
    Link: http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/endnu-en-fin-give-away.html

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Jeg er også fast læser nu, så 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  21. Jeg har netop opdaget din blog, er med det samme blevet fast læser;o)
    Glæder mig til at følge dig fremover!
    Jeg deltager derfor med 1 (af den store slags) lod;o)

    Smil Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  22. 1 Lod til mig, tak

    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Uhm skønne gaver :o) Tillykke med de første 100 :o)
    Deltager med et enkelt lod
    Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    3 lodder

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  26. Aller først Hip HURRAH og hjertelig TILLYKKE med de første 100 læsere. Der vil givet komme mange flere til. Jeg har ikke selv en blog men følger dig og liker selvfølgelig også på facebook. Har tillige delt din side + linket til den skønne give away... Ved ikke helt hvad det tæller med af lodder - but i'm on... :-)

    tina@mipex.com

    SvarSlet
  27. Tillykke. Elsker chokolade, så HÅBER jeg vinder ;)

    Deltager med et lod foreløbig...

    SvarSlet
  28. 1 lod til mig, jeg følger gerne din blog, og måske det kunne have interesse at kigge forbi min, hvor jeg lige nu har en stor give away igang: http://miaskageside.blogspot.dk/

    Jeg håber da jeg vinder, for jeg elsker chokolade :)

    Mia Andersen
    mia_zafir@hotmail.com

    SvarSlet
  29. 1 lod til mig (:
    Katrine Jensen
    Mycpowpillow@gmail.com

    SvarSlet
  30. LIKER på FB. :) <3

    SvarSlet
  31. Åhh hvor ser det lækkert ud!
    Jeg hapser et enkelt lod :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  32. 1 lod her, ville så gerne vinde det lækre chokolade jeg bor i Tyrkiet hvor fyldt chokolade ikke er så almindeligt :)www.helleialanya.bloggersdelight.dk
    Mail: mortito20@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Anonym6.11.12

    Uhmmm chokolade er bare så lækkert, men hyggebelysningen er også skøn. Ønsker dig stort TILLYKKE med de første 100 følgere. :-)

    cecilie@mipex.com

    SvarSlet
  34. Deltager med 4 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne deltage med 1 lod..

    Line

    SvarSlet
  36. 1 lod til mig.. :O)

    Naols26@gmail.com

    SvarSlet
  37. Sikke en dejlig give away.
    Deltager med 4 lodder.
    Link til indlæg: http://kreaman.blogspot.dk/2012/11/fin-give-away.html

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  38. Jeg deltager med 1 lod :)

    Kig også gerne forbi min give-away.

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet
  39. Skøn giveaway. Jeg er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  40. Dejlig blog og dejlig give away! Jeg er med og glæder mig til at følge dig fremover

    SvarSlet
  41. Hej! jeg vil gerne deltage med 1 lod!!! dejlig give away!! og dejlig blog!!

    SvarSlet
  42. Sikken en skøn giveaway, den vil jeg gerne vinde. Er NU fast læser og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  43. Jeg lægger 1 lod i puljen :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg snupper et enkelt lod.

    - Camilla / toenning@gmail.com

    SvarSlet
  45. Julie7.11.12

    Mmmhm det ser lækkert ud! :-)
    Jeg deltager med et lod.

    juliehedegaard@hotmail.dk

    SvarSlet
  46. Indtil nu vil jeg bare sige tak for alles interesse, I er så søde. Og velkommen til alle de nye læsere

    SvarSlet
  47. jeg nupper 2 lodder

    kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  48. Fast læser med krydseðe fingre :)
    mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  49. Fast læser med krydseðe fingre :)
    mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  50. Lækker give away - deltager med 1 lod og er tilmeldt som fast læser

    christinalejel@gmail.com
    www.boligballaden.blogspot.com

    SvarSlet
  51. Lækker give away, jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  52. Stort tillykke med det hele,det er jo fantastisk når man kan se der kommer flere nye til-og jeg er en af dem;). Jeg deltager med 1 lod til dine fine give away;)

    SvarSlet
  53. Stort tillykke med det hele,det er jo fantastisk når man kan se der kommer flere nye til-og jeg er en af dem;). Jeg deltager med 1 lod til dine fine give away;)

    SvarSlet
  54. er med på et lod

    SvarSlet
  55. Uh fin give away. Jeg smider et lod i puljen og krydser fingre.

    SvarSlet
  56. Jeg deltager gerne med 1 lod :-)

    SvarSlet
  57. Superlækker giveaway! Jeg deltager med tre lodder. Er fast læser, og har lavet indlæg på egen blog (http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/give-away-pa-rikkitikkishop.html)! :-) Dejligt!

    rikkesunds@live.dk
    rikkesunds.blogspot.dk

    SvarSlet
  58. Lækkert! 2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  59. Skynder mig at deltage i din fine give away. Min computer driller... Så jeg napper hurtigt et lod og håber på det bedst. Skøn blog og er sikker på du nok skal få en masse læsere her også:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  60. Jeg er med på et lod :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  61. En meget fin give away som jeg troede at jeg havde meldt mig på, men så nupper jeg lige et hurtigt lod i stedet. ;) God søndag!

    SvarSlet
  62. Jeg snupper 1 lod:-) lækker, lækker give away!

    SvarSlet
  63. Deltager med 1 lod :-)
    barbiesigne@hotmail.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...