torsdag den 6. februar 2014

Ny kunst af Paradisco Production

På mit besøg ved DesignTrade i januar blev jeg længe hængende ved Paradisco Productions stand. Jeg var simpelthen så betaget af Tina's værker, som er kvinden bag navnet.
Senere i februar har jeg været så heldig at komme hjem og besøge hende med min fotograf. Så må vi se om der kan blive lavet en flot reportage.

Disse billeder er blandt mine farvoritter
Hendes priser er ganske fine. fx. en plakat i 50x70 for 400 kr.
Tjek hendes side ud, måske bliver du fristet.




2 kommentarer:

  1. Super flotte sager - Elsker det første billede. Mon ikke det bliver spændende at se en reportage fra hende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det håber vi på :)
      God weekend Dorte

      Slet

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...