fredag den 19. december 2014

Sødt drengetøj til ønskeseddelen

Jeg er altså lidt pjattet med de her tre look fra ZARA baby. Det skal være en ærlig sag at dét jeg skulle have en dreng var total uventet for mig, ja ja jeg ved godt der er 50/50 chance, men jeg var SÅ sikker på jeg skulle have en pige mere. Så det var lidt af et chock vi fik til scanningen. Jeg måtte da også lige knibe en lille tåre over al det fine pigetøj jeg nu ikke kunne genbruge. Åndsvagt jeg ved det. Vi må jo bare få et barn mere og håbe på en pige. Nu glæder jeg mig dog til at få en dreng. Navn kan vi stadig ikke finde...Han må sgu selv finde på et!

Nåh men tøj har også været virkelig svært at finde. Jeg er ikke så meget til for mange pangfarver til helt små børn, der er jeg mere til dæmpede farver, men ALT er jo brunt, gråt eller mørkeblåt!! SÅ kedeligt. Derfor blev jeg så glad for ZARA babys kollektion med årets favorit farve - boudeux! 

Hvis nogen derude har tips til sider med sødt børnetøj der IKKE sprænger budgettet må I meget gerne melde ind i kommentarfelt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...