mandag den 17. august 2015

Fælles børneværelse = done

Endelig blev vi færdige med børnenes fælles værelse. Allerede inden jeg var gravid med Bertramvidste jeg at vi en dag skulle lave deleværelse til eventuelle børn... Nu er det blevet en realitet, og jeg er mere en overordentlig tilfreds. Der mangler lidt på væggene og lidt mere indbydende køkkenleg, men nu skal vi lige se hvad der fungerer legemæssig, og hvad der eventuelt skal rettes med tiden.

Her kommer billedespam











Og hvad har vi så gjort...?
Overordnet har vi savet benene af en billig Sniglar seng fra IKEA (købt brugt til 250kr inkl. ny madras)
Sat seng ovenpå to malm kommoder også fra IKEA (brugt)
Delt rummet med en Billy reol (IKEA brugt)

Senere laver jeg et indlæg med step by step til sengeløsningen, hvis der skulle være nogen derude der skal sætte deres mænd igang :-) 
Det kender I godt ik'. Man ser noget nogen har lavet og siger "se skat det er sådan det skal være"














1 kommentar:

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...