torsdag den 1. oktober 2015

Nyt liv til hus og have og ikke mindst vaskekonen

Nu er det snart weekend, måske er der nogen af jer der skal have projekter i gang i weekende, ude eller inde. Projekter står i kø herhjemme, og generelt bare når man har hus. 
Da jeg var gravid, og pisse irriterende som alle andre, krævede jeg min ret til at have mit barn stående i tørvejr, så Rasmus måtte i arbejdstøjet allerede i efteråret 2014. Han byggede et halvt halvtag, så han fik lukket munden på mig. 
Så kom foråret og 2. etape af byggeriet kunne påbegyndes. Det gamle skur blev revet ned og halvtaget skulle forlænges. I godt 1,5 måned blev der gravet, hamret og savet hver weekend med hjælp fra venner og familie. Og i slutningen af maj kunne vi glæde os over det dejlige resultat. Jeg eeeeellsker det. Der er plads til vasketøj og en masse haveopbevaring, og jeg bruger virkelig mange timer derude til vasketøj, trille Bertram i barnevogn og hygge med planter.
Her kommer lidt billeder fra før, under og efter... Nu hvor vi skriver efterår er jeg dobbelt glad over at have vores cykler og redskaber i tørvejr. 
Hele baduljen har kostet ca. 8000 kr. i materialer. 
Jeg har verdens sejeste byggemand!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Jeg bliver så glad for du udtrykker din mening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...